Tema: Re: Palemono blokeliai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-03-15 22:46:22
> na siltinasi tom paciom smeigem, tik ju tas skeciantysis galas turit but
> ilgesnis, kad kabintu per kelias blokelio pertvarreles, nu ir aisku reik
> sklyles grezt be kalimo, as kai prikau tai tie lenku berods buvo pigesni
> uz
Klijuoji polistirola, po 3 dienu grezi, kisi smege ir kali. Jeigu nekali tai
gal ir tu smeigiu deti nereikia.
Rokai man siule berods apie 230-250 lt/m3. Tik del to atsitiktinai uztikau
Palemono blokelius ir mokejau 190 lt/m3. Kaimynas paklause manes ir taip pat
state keramines sienas. Atsiliepimu neklausiau, o nusiskundimu negirdejau

> roku ir dar patiko, kad jie bent pas mane tai dideli, kazkas apie 50cm
> ilgio

Koks skirtumas kokio ilgio. Murininkams moki uz kubus, o namo statybos
trupmei tai praktiskai itakos neturi.