Tema: Re: Palemono blokeliai
Autorius: Statybininks
Data: 2011-03-16 14:05:06
imi fraze is konteksto ir bandai kazka irodinet
ar nebusi tik pats tas masonas, kurie kazka isgirde, kitiems knisi smegenis,
ir ju klausyt maziausiai reikia
na nors del keramikiniu kreivumo sutarem, del trapumo manau, irgi;
del silikatiniu - nesakau, kad jie patys geriausi, tiesiog mano sprendimas
buvo toks (atsiizvelgiant i n faktoriu): rusys arkom M24, pirmi du aukstai
arkoM18