Tema: Re: Palemono blokeliai
Autorius: dz
Data: 2011-03-15 22:26:23
na siltinasi tom paciom smeigem, tik ju tas skeciantysis galas turit but
ilgesnis, kad kabintu per kelias blokelio pertvarreles, nu ir aisku reik
sklyles grezt be kalimo, as kai prikau tai tie lenku berods buvo pigesni uz
roku ir dar patiko, kad jie bent pas mane tai dideli, kazkas apie 50cm ilgio

--
www.rees.lt