Tema: Re: Kaip teisingai kurenti peciu su akumuliacinem talpom
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-03-07 16:21:27
mano nuomone pagrindinis akumuliacines pliusas butu tas, kad ja pajungus
samatioku, gali buti ramus del elektros dingimo. visa sildymo sistema
samatioku jungti nevisada imanoma, jeigu namas 1a, be rusio ir nelabai
komfortiska, jeigu ir imanoma. be to, galima imti backa su boileriu tai ir
vasara pigiai turesi karsto vandens, jeigu nepavargsti nuo peckurio darbo.
minusai: reikia tureti vietos katilineje, backa kainuoja.