Tema: Re: Kaip teisingai kurenti peciu su akumuliacinem talpom
Autorius: siGis
Data: 2011-03-04 23:08:19
> Antra dalis yra neteisinga.... įkaitus pečiui oro padavimo sklendė
> prisiveria ir paduoda mažiau oro, kamino trauka lieka didžiulė ir kad
> kamine nesiveltų visa velniava, per antrinį oro padavimą susireguliuoja
> trauka, taigi ant kamino sienelių niekas nesėda. Tikrai verta naudoti
> priedus kaminui valyti...

Butu puiku jeigu antrinio oro padavimas pasalintu kamino uzsinesima. Ko tai
nelabai linkes tuo tiketi. Be to kaip taisykle buna traukos trukumas o ne
jos perteklius. Pas mane trukumas del to nelabai galiu ir pameginti. Galiu
tik pasakyti ka esu bandes. Kai pro pravalymo anga, apacioje,
ventiliatoriumi paduodi  oro srauta, trauka is peciaus pagereja. Tai
paaiskinama Bernulio desniu. Tai galetu buti neblogas budas gerinti trauka.

> Teisingai sureguliuotas pečius, vienareikšmiškai yra teisingai
> sureguliuotas degimo procesas, oro turi būti paduodama tiek, kiek reikia
> optimaliam degimui, kamine turi būti pastovi trauka

Sutinku. Vadinasi teisingas pecius bus tas pecius kuris gebes reguliuoti
degimo zona. Tuomet nepriklausomai nuo silumos poreikio visuomet butu
uztikrinamas optimalus degimas. Tai ka parasiau butu galima patentuoti :).
Nezinau ar yra tokiu peciu. Gal granuliniai. Neteko ju matyti dirbanciu.
Kiti nevienodai sekmingai su tuo reikalu tvarkosi.

> Praeitais metais pakeičiau pečių, dabar špižinis ir pastačiau
> akumuliacinę, gaila, kad negaliu palyginti kuro sąnaudų, nes laiku
> nepasirūpinau malkomis, taigi tenka kūrenti pjuvenų briketais, bet
> vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad kūrenimas žymiai efektyvesnis, nes
> kūrenu tik talpos užkrovimui, maksimaliu pečiaus galingumu. Kambariuose
> pastovi temperatūra. Kas turi tik kieto kuro pačių supras, kaip tai sunku
> padaryti be akumuliacinės

Spizinis skirtas pleskinimui. Dabar jau nieko nebenustebinsi peciumi kurio
ikrova dega 12val. ir kuri galima bet kada papildyti negesinus. Kitaip
sakant be didelio vargo galima uztikrinti nuolatini, optimalu degima su
vienoda temperatura. Yra peciu deganciu ir po kelias paras. Nematau nei
vieno argumento rinktis pleskinima i akumuliacine talpa.

> Niekas negrybauja kai nėra alternatyvų, o tik kietas kuras, akumuliacinė
> vienintelis teisingas sprendimas, sakai nuostoliai, nieko panašaus,
> dusinti pečių, kad palaikytų temperatūrą yra žymiai didesni nuostoliai...
> Tai tiek, be teorijų, o iš patirties...:)

Taip pat is patirties negaliu sutikti su tuo ka sakai. Akumuliacine nera
vienintelis teisingas sprendimas. Dusinimas aisku nera geras dalykas, bet gi
dusinti visai ir nebutina. Dazniausiai jis vyksta kol nera nusistovejes
degimo rezimas, kai pernelyg staigiai sumazinamas oro padavimas. Vienodai
istisai kurenant optimalus, pilnas degimas nusistovi pakankamai placiose
galios ribose. Mano teorijos labai graziai derinasi su patirtimi :).