Tema: Re: Kaip teisingai kurenti peciu su akumuliacinem talpom
Autorius: Rimokas
Data: 2011-03-02 12:02:55
  O tas KKK koks ? Jeigu duju generacinis , tuomet geriausia pilna trauka .
Duju generacinio trauka priklauso tik nuo paduodamo/istraukiamo oro , nelygu
koks modelis . Pas mane Vigas 25 kW, oras puciamas ant padavimo . Jokiu
sklendziu/jusku ant kamino ideklo nera ir zinau , kad kamino trauka labai
gera . Bet kai baigia sudegt briketai ir oro putimas isjungiamas ( ~ 70 C
lps ) , tai jokia trauka per katila nevyksta , arba ji minimali ir itakos
neturi . Katilas atsala letai , naturaliai .