Tema: Re: Vejo jegaines, gal ir pigios...
Autorius: m
Data: 2009-03-27 22:38:33
Jei ta baterija - tai normalus mono ar poli kristalinis silicio modulis,
tai normalus jo gyvenimo laikas 25 metai. Na ar panasiai. Siaip
paraktiskai visi jie ir gaminami kinijoj. Nereikia tos kinijos bijoti.
Net blogiau, kai zinai kad daiktas tikrai kiniskas, o bandoma stumti
kaip EU, kaip pats ir minejai. Buvau tokiu moduliu gamykloj kinijoj.
Visi drbininkai, o tiksliau darbininkes nuo galvos iki koju baltuose
apdaruose, dulkiu, klimato ir kitokios kontroles axuienos, linijos
automatizuotos. Zodziu ispudis liko geras. Nu bet kaina ten gaunasi
tikrai ne tokia kaip En siulo. Jau is gamyklos praeita vasara 1 W kaina
buvo apie 3 EUR. Aisku dabar atpigo, bet nemanau kad ant tiek.