Tema: Re: Vejo jegaines, gal ir pigios...
Autorius: kazkas
Data: 2009-03-25 08:38:00
Kad man taip kas met nubraukinetu 2000 kWh, tai uz elektra po kelis litus
mokeciau.
As kas menesi moku uz 300 kwh  tai 2000 sudarytu apie 2/3 visu sanaudu.
Kazkokiam amerikoniskam www apie tas vejo jegaines ziurinejau, tai ju mintis
yra neatsijungti nuo tinklu, o tuo metu kai sugeneruoja pertekline energija,
arba kai nenaudoji energijos visai ja grazina atgal y tinklus, tipo stovi
antras skaitliukas (ar tas pats papimpintas). Jei veikia visos
skalbenkes/indaploves ramiai imi sau is tinklu elektra, kai miegi ar
atostogauji vejelis pucia ir skaitliukas atgal sukasi.

Sekmes
R.