Tema: Re: Vejo jegaines, gal ir pigios...
Autorius: a
Data: 2009-03-25 14:17:00
Gedas B brought next idea :
> Vava. Prasideda...
> Nei tu mane pazisti, nei tu zinai kas as tox, nei zinai mano issilavinima,
> nei zinai kur as dirbu... O jau apsivardziuoji...

betgi ir izeidus tie humanitarai siais laikais...

> Kaip pac tox protingas, tai ko cia reiskies tiek, ko zeminies iki humanitaru
> lygio?

kodel nusprendei kad o.building yra humanitarines pakraipos
newsgrupas??

P.S. nu kasgi daugiau jei ne humanitaras svaistysis tokiais
kategoriskais pareiskimais: "Va saules baterijomis niekas alektros
negamina lietuvoj, tik su vamzdeliai vandeni sildo. Ir tai veikia tik
diena kai saule sviecia ir kai lauke dar silta "