Tema: Re: Vejo jegaines, gal ir pigios...
Autorius: Ginthus
Data: 2009-03-27 14:36:18
va va. pakol dar nebuvome tiek ispindeje del pragyvenimo lygio, daug imoniu
lietuvoje pragyveno is sitos chalturos. tiesiog supakuojama is kitaicu
atvezta produkcija, atseit pravedama kokybes kontrole, sertifikavimas ir
pan., uzdedamas CE zenkliukas ir atseit "made in european union".
mane asmeniskai ne gamintojas atbaido, o baterijos gyvavimo trukme. ana
sudaro zenklia komplekto kainos dali. taigi kiek tos elektros reik
pritaupyt, kad jau po penkiu metu sutaupyt naujai baterijai? o siaip toks
gan patrauklus variantas taupyt apsvietimui ramiais vakarais. be to jei
staiga dingtu elektra - butu visai neblogas rezervinis apsvietimas.