Tema: Re: rekupas ir kondensatas
Autorius: gnt
Data: 2011-02-11 14:17:28
na dar is dalies galeciau perdideli rekupu galinguma Lietuvoje paremti tuo,
kad lietuviai megsta juos nelaikyti istisai ijungtus, o ijungta per diena
tik kelioms valandoms. todel ir reikia didesnio nasumo, kad greit vedintu.
klausimas tik kaip geriau ? silpnas istisai ijungtas ar stiprresnis reciau,
turbut geriau silpnas istisai, o kaip del elektros, turbut geriau
lietuviskas variantas.

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vqqgl3ngtskzlc@tomas...
On Fri, 11 Feb 2011 11:47:38 +0200, gnt <hkhkhkf@jkkl.lt> wrote:

> domiosii todel, kad firmos man siulo visai netaip kaip noreciau, manyciau
> kad turi buti  :) viena rimta firma net pasake, kad jeigu istraukinesiu
> viename kambaryje, o paduosiu kitame stipriai sumazes naudingumo koef.
> rekupo :d

Firma nori tave paloxinti ir uzsidirbti is to, ko tau visai nereikia.
Pvz. Vokietijoje, kur gana masiskai statomi mazu energijos sanaudu (o taip
pat ir pasyvus) gyvenamieji namai apsieinama su paprastutemis
rekuperacinemis sistemomis, kurios lietuvisku "firmu" supratimu is
principo turetu neveikti. Bet jos veikia, o lietuvisko tipo "firmos"
besistengiancios tik apstumti klienta ir isiulyti jam kazkoki brangu
brieda tokioje dideleje ir konkurencingoje rinkoje kaip Vokietija
elementariai neisgyventu :)