Tema: Re: rekupas ir kondensatas
Autorius: Rimokas
Data: 2011-02-10 13:33:00
 Mano nuomone jungt virtuves garu rinktuva i rekupa - labai pagalvociau .
Juk dabar kai pasiziuri i garu rinktuvo filtra , kiek ten riebalu prisigaudo
.... Pagrindine rekupo paskirtis - vedint nama su minimaliais silumos
nuostoliais . Tai virtuves oro ismetimas kokios tai labai dideles dalies
tuose nuostoliuose nesudaro . Ar tikrai jau taip verta jungt gartrauki prie
rekupo ?