Tema: Re: rekupas ir kondensatas
Autorius: arxtc.lt
Data: 2011-02-10 12:32:36
be bypasso:
medium 300 - 4400 lt su pvm
large 400 - 4850 lt. su pvm

jei gyvenamosiose patalpose istraukimo nedarysite, vadinasi jis turi buti
padarytas kazkokiose buitinese patalpose. Yra toks variantas, bet tokiu
atveju reikia uztikrinti kad oras laisvai cirkuliuotu is gyvenamu patalpu i
buitines. Be to, kiek oro paduodate tiek ir turite istraukti, tai butina
subalansuoti. Jei paduosite 10 vietu, o istraukinesite tik 4, gausis ne
kas - papildomi triuksmai ir t.t.
efektyviau ir geriau yra kai gyvenamosiose patalpose yra padarytas ir
padavimas ir istraukimas