Tema: Re: Nuomonė req.: Kondensacinis ar paprastas dujinis katilas?
Autorius: Sail
Data: 2011-01-26 14:07:10
Uzkalkejmas boilerio spirales boilerio viduje, to noretusi isvengti. Nes
valyti jo vidu tai tegu ji velniai, karta lindau, daugiau nesinori.

Pas mane du boileriai siaip jau, vienas is ju horizontalus 160 litru, taigi
ne toks jau mazas.

Mest katilo nesiruosiu, siaip jam priekaistu dideliu ner, tiesiog programine
iranga neatitinka mano poreikiu.
O isidejau ji, nes vis vien katilo reikejo, o sits nebrangus ir atitiko mano
reikalavimus.