Tema: Re: Nuomonė req.: Kondensacinis ar paprastas dujinis katilas?
Autorius: Sail
Data: 2011-01-25 11:27:03
O tai ideklas kodel kitas, kuo tas pats nerzaveikinis blogai? Kondensaciniam
net platsmasini idet galima.

Ir kiek kondensacinis brangiau vs paprastas, kondensacinis kainavo 3K
kazkur, plus valdymas 500. O kiek paprastas kainuoja?

As esamoj sistemoj keiciau tik katila, ir katiline perdariau, ir tiek.