Tema: Re: Nuomonė req.: Kondensacinis ar paprastas dujinis katilas?
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-25 10:39:55
"Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message
news:ihlvip$nn7$1@trimpas.omnitel.net...
> P.S. Tikėtina, kad  rinksimės iš Protherm Liūto (kondensacinis) arba
> Gepardas/ Pantera (paprastas).

   As pasikartosiu - sitie protherm man pasirode prastos surinkimo kokybes,
tabaluoja apsiltinimo vatos ir t.t.  Geruasia kaina/kokybe man pasirode
Radiant ekoflux - jei reiktu - vel toki pirkciau.  Dabar vietoj momentinio
sildytuvo imciau su mazos talpos(berods 20Ltr) boileriu katilo viduje.

   Kas daugiau kainavo statant kondensacini - tai pries 2.5 metu katilas
brangesnis ir nesenai pakeisti seni spiziniai i galingesnius galimngesnius
skardinius.  Kaminas - pigiau gavos.

   Pastatymas - neisivaizduoju kas ten brangiau - na tas kondensato
nubegimas - as staciau ten kur galima pajungt prie kanalizacijos: dabar i
viena vamzdi bega is skalbiankes ir is katilo.
   Del kamino - kaminas standartinis buvo katilo komplekte - katilas
pakabintas ant isorines sienos.  Lyginant su pigiu atviros degimo kameros
dujiniu katilu ir jo jungimu i kamina (rusys+2aukstai+palepe) ir indeklo
dejimu - tai indeklo dejimas but gerokai daugiau atseje nei 100Lt uz skyles
grezima sienoje.

   Del katilo prieziuros - jokios prieziuros 2.5 metu.

del atsipirkimo - kilowatas kondensaciniu kainuoja pigiau - tai skaiciuot
galima su visokiom skaiciuoklem: http://www.bionovus.lt/lt/skaiciuokle.html

Styra