Tema: Re: Nuomonė req.: Kondensacinis ar paprastas dujinis katilas?
Autorius: Sail
Data: 2011-01-25 10:12:19
O kodel momentinis pasildymas, tai juk vargo padiktuotas sprendimas. Boileri
normalus zmones daro.

Neisivaizduoju, kodel kondensacinio katilo brangesnis instaliavimas? Ir
kaminas kodel brangiau, jis toks pat su tuo paciu ideklu, kaip ir eiliniam
dujiniam  katilui. Sau darant, galima visai is kanalizaciniu vamzdziu ta
idekla pasidaryt uz kapeikas, tik dujininkams tokio nepriduosi.

Pas mane pvz visur sildymas radiatorinis isskyrus vonias ir virtuves.
Kazkada ismeciau paprasta katila ir idejau kondensacini. Jokiu neigiamu
pasekmiu nepastebejau, tie patys radiatoriai lengvai prisildo visur, niekada
nesildami daugiau nei iki +40. Ir nesakyciau, kad jie dideli.

As tavo vietoj deciau kondesacini 18kw ir nesukciau daug galvos. Kaina kokie
3K litu uz toki.