Tema: Re: Architektu kainos
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-28 16:24:00
Kažkokiam suknistam pasaulio užkampyje pavadinimu Italija, kažkokiam
mažam miesteliūkštyje pavadinimu Venecija, kažkokios balos viduryje
stovinčioje
saloje Burano uždrausta keisti namų spalvas.

Ir kas įdomiausia, kalnai lochų iš viso pasaulio nepertraukiamu srautu
važiuoja
paspoksoti ir dar kalnus pinigų palieka.

"Doc"  parašė naujienų news:ihjiu8$sgu$1@trimpas.omnitel.net...

Aš piktinuosi, kad lochai, nepriklausomai ar jų dauguma ar mažuma, gali
grasinimais uždrausti man dažyti mano namą taip, kaip man patinka.

--
Doc

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vpszw9m4tskzlc@tomas2...

Nenutastaitaip. Bet čia Doc'as apskritai piktinasi, kad nėra demokratijos.
Tai iš tiesų - daugelis Vakarų Europos šalių yra nedemokratinės, policinės
valstybės.