Tema: Re: Architektu kainos
Autorius: dz
Data: 2011-01-20 22:49:59
nu tai tavo architekturinis supratimas dar nedaauges iki reikamo lygio:), px
is tikruju kokie tie namai stovi bent jau man, aisku graziau kai yra
siekiama bendro vientisumo... cia nzn gal panasiai kaip gezas sedi belkaip
uztiuninguotam golfe, as i ji ziuriu, jis aisku masto, kad as jo masina
groziuos...:)

--
www.rees.lt
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Jei man gražiau kai namai skirtingi, o tau gražiau kai namai vienodi, kodėl
manai turėtų būti taip, kaip tau gražiau?