Tema: Re: del sildomu grindu reguliavimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-24 15:39:33
Jo - ir dar senus dviracius į gatves ismeta (nes neteisingos formos sedyne
prostata spaudzia), kuriuos Lietuviai surenka ir Rietavo turguj pardavineja.
Dar magiukus su dideliu spinduliavimu irgi.

"skaitytojas"  wrote in message news:ihjv3n$ik7$1@trimpas.omnitel.net...

O zekit neteko girdeti, kokios ten menamos problemos vyrams susijusios su
grindiniu sildymu? Cia man paporino vienas zmogelis apie tai, kad buktai
Vokietijoje del sveikatos problemu griauna ta grindini sildyma ir perdaro i
radiatorini. Man panasu i eilini mita, bet butu idomu bent paskaityt sia
tema.