Tema: Re: del sildomu grindu reguliavimo
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-01-20 10:10:58
Kaip pardavėjas sakau: imk atskirą kolektorinę spintą, atskirą
kolektorių su pamaišymu, atskirą siurblį, programuojamus kambario
termostatinius daviklius, vladymo bloką su GSM moduliu, kad galėtum
sms'ais reguliuot temperatūrą, t.t.t.

O ne kaip pardavėjas, tai, jei viso labo 2/3 žiedai ir nereik
pribumbasų, tik kad šilta būtų - didesnis kolektorius ir RTL'ai.

BTW, jei grindys šils tik virtuvėj, o kitose patalpose bus radiatorinis
šildymas, tai spėju žmona (na jei ji daugiausiai virtuvėj sukiosis), bus
pastoviai su nutįsusiu liūliu ir kitais peršalimo negalavimais.
Juk kai grindys šiltos taip malonu basomis vaikščiot. O pastovėjus ant
šiltų grindų, eit į kitas patalpas ant šaltų grindų - peilis. O, kad
movinėsis šliures - labai abejoju.. Aš, greičiausiai, atsisakyčiau
kombinuoto šildymo varianto (apie vonios kambarį nekalbu, aš už grindinį
ten).