Tema: Re: del sildomu grindu reguliavimo
Autorius: S
Data: 2011-01-20 11:45:40
Tai jei ant paduodamo pastatysi, tai grindys niekada ir neisils, isils tik
gabaliukas iki RTLo.
RTLas uzdaro, kai gryztamas vanduo iskaista iki tiek, kiek RTLas uzstatytas.

RTL ir vadinasi RTL, ieskok google RTL valve.

O kuo tokia temperatura bloga katilui - katilo silumokaitis spizinis, ir jam
turetu buti gana dzin.
Siaip katilui 7 metai (Protherm) ir per ta laika is jo jokiu nusiskundimu
nesu gaves ;-)