Tema: Re: karkasinio namo sienos
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-01-14 10:48:12
Taigi paskrolink žemiau - taigi gaminami ir trisluoksliniai blokai, ir
dar su išorės paruošimu - jei pilka spalva patinka, gali nieko nebedaryt
:) Ar šitiems blokams dar kažko reikia pagal technologinį?
Tik labai įdomu kokia normalaus varianto kaina gaunasi.
Ir aišku kitas klausimas ar nepadidėja vidaus įrengimo kaina.

M.