Tema: Re: karkasinio namo sienos
Autorius: Linas
Data: 2011-01-13 13:19:18
ta va, man ir idomu.
kazin difuzine ar garo izoliacine plevele pries OSB duoda kokios nors
naudos..., nes man taip atrodo, kad OSB + priklijuotas polistiroloas
praktiskai nepraleidzia visiskai dregmes nei i vidu nei i isore...
na, gal dar kas nors koki komenta sugalvos :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5783 (20110113) __________

http://www.eset.com