Tema: Re: karkasinio namo sienos
Autorius: dz
Data: 2011-01-13 14:30:36
mano galva cia labai kreivas spendimas
daryciau taip: is vidaus
1. gipso kartono plokste ant metaliniu profiliu
2. 5cm vata
3. garo izoliacija
4. OSB 15mm kaip papildoma garo izoliacija ir kaip karkaso sutvirtinimo
elemetas, pas mane deta is lauko, bet dabar galvojuju, kad is vidaus geriau,
del lengvesnio dregmes kelio lauk ir del vidaus profiliu sukimo patogumo
5. karkasas min 15cm, daugiau geriau
6. vejo izoliacija (difuzine plevele arba kieta vata 3cm)
7. ventiliuojamas karkasas 3-5cm pagal poreiki apdailai, gali but 2 lygiu
tada geriau suristu pagrindini karkasa
8. puta kaip TIK apdailai ant karkaso man kazko nefainai

--
www.rees.lt