Tema: Re: karkasinio namo sienos
Autorius: RamuX <ramunas @ ramunas.lt>
Data: 2011-01-13 13:16:45
nesu karkasu specas, bet manau reiketu (is vidaus i isore):
1. gipso kartono plokste;
2. Garo izoliacine plevele;
3. karkasas 12cm prikistas akmens vatos;
4.gal difuzine plevele, o gal garo izoliacinė plevelė?
5. OSB 15mm
6. Putu polistirolas 5cm, arba daugiau, klijuojamas ant OSB;

dar būna, kad į karkasą polistirolą kiša.