Tema: Re: Klausimas ne i tema: barzdaskute
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-12-21 07:43:21
5 metus naudojau philipsa ~150 LT lygio, sekancius 5 naudoju ~300 Lt lygio

Modeliu nepamenu, o ir ne ka tepades, nes seni

Keli pastebejimai, palyginimai:

Li- akumas - labai patogu, ilgai laiko (iki menesio, skutantis kas diena)
Trys peiliukai, isilenkiantys i vidu (atrodo 7 klases) - daug svariau skuta
nei neisilenkiantys.
Galimybe plauti po vandens srove - riebus +

Perkant siulau pasiteirauti ar galima skustis is tinklo (nes visai padeda,
kai pradeda nusedinet, o laiko laukt kokia valanda kol pasikraus nera)

Siaip ta sena vis dar naudojuosi kaime (kas pora savaiciu po karta, tai kad
ir akumui 10 metu, bet kraunu gal karta per pusmety o gal ir metus.... :)  )