Tema: Re: Klausimas ne i tema: barzdaskute
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-20 21:46:50
 La,
   Na - as ir kazkada Philips isitaisiau, nepamenu modelio - keliu simtu LT
eiles, su dviemn apvaliai peiliais: pakraunamas, kist po vandeniu galima -
pagal instrukcija "oda" turejo priprast prie jo per kelias savaites - bet
vis atsibosdavo kankintis.  Tai kad uz paskutinius gillete peiliu modelius
geriau nieko nerandu ir neiskau.
   O tas Philipsas - turi spec peilius - plauka patempia - po to nukerta -
neva svariai labai nuskuta - berods ju uzpatentuotas ir dar ilgai kiti
negales situo naudotis - cia senoka info - kazkas naujesnio turi but.

 Styra