Tema: Re: Klausimas ne i tema: barzdaskute
Autorius: Blinda
Data: 2010-12-20 16:44:59
Kodel tokia kategoriska nuomone (ne oponuoju, bet smalsu)?
Ar pagal skutimo kokybe tie rusiski ir ukrainietiski labai nusileidzia pvz.:
Philips'ui. Aisku kyla serviso problema, bet idomu jei lyginti pati
geriausia slaviska (idomu kuris tai butu?) ir vidutinisk Philipsa? Ar tai
tas pats kaip lyginti moderniausia Ziguli ir vidutine pvz.: Mazda?