Tema: Re: Klausimas ne i tema: barzdaskute
Autorius: Liuc
Data: 2010-12-20 18:55:23
Ka reiskia su apvaliais ir jokia ne kitokia? Apvalus dazniau dirgina
oda. Gal ir nuskuta svariau, bet labiau supjausto snuki (ko pasekoje
beria).

Braun naudojuos 3 metus. Pries tai turejau Panasonic. Kaip diena ir
naktis skirtumas. Svarbus sukiu skaicius ir kaip laiko baterija.

Ar ratukai ar tinklelis - loterija, kad netektu gailetis del odos. ir
teoriskai ir praktiskai tinkliukas sukelia maziau problemu, taciau
nuskuta ne taip svariai.