Tema: Re: Perimetro apsauga
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-12-19 09:46:33
> Nezinau kainu, bet manau, kad pora klt neuzteks kad butu ir perimtras ir
> kameros sugebancios parodyti gera vaizda, o ne seselius.
Uztenka keliu kameru. Kitos gali buti internetines ir butaforines.

> Bet kuriu atveju, kam tau tos kameros, jei numanai, kad bus kaip lotynu
> amerikoje. Geriau jau is karto ginklus ruosti ir kaupti saibas asmens
> sargybiniui. O su kamerom, tai arba jas pacias nupyzdins, arba pamatysi
> keliese tave ateina supyzdinti (jei busi namie). :)
>
> T:)

Kai bus kaip Lotynu Amerikoje tuomet visi vaikscios ginkluoti. Kad i ta puse
krypstama man nera jokiu abejoniu - DAUGIAUSIA kaliniu yra uz nuzudyma. O
kur kiti nusikalteliai? Taigi jau dabar galima daryti nusikaltimus su maza
tikimybe buti nubaustam. Pagaliau sedus i kalejima busi siltai ir pavalges.
O tai daug kam gali buti viliojanciai, jeigu nera darbo. Mazo galingumo
saunamaji ginkla isigyti taipogi nera jokios kontroles. Kai kada pagalvoju,
kad reiketu toki nesiotis, kad apsiginti nuo palaidu sunu. Ar yra cia tokiu,
kurie nebuvo uzpulti valkataujancio suns kokioje nors nuosalioje vietoje.
Taigi nepaminejai dar vieno dalyko, kad zmogui su pinigais teks isigyti
sarvuota automobili, vaikus vezioti i mokykla su ginkluota apsauga...
Neitikima, bet taip gyvena Lotynu Amerikoje kai atejo laikas grazinti
valdzios paimtas paskolas. Skirtumas nuo musu yra tas, kad ten nereikia
moketi uz sildyma.