Tema: Re: Perimetro apsauga
Autorius: bzik
Data: 2010-12-15 10:38:45
Asmeniskai nematau prasmes.  Normali iranga kainuoja tukstancius. Brangu, o efektas salyginis. Mano manymu normali tvora yra aiskus papildomas barjeras, o perimetro apsauga tik informavimas, kad prie jos kazkas vyksta. Kombinacijoje su vaizdo stebejimu tinka nuolat stebimuose objektuose. O name kas tuo uzsiims. Kol kelnes uzsimausi ir i kiema iseisi, tai pazeidejas jau prie duru su lazda lauks :) Zaibiskai vagystei daugiau kliuciu sudarys tvora, nei perimetras. Jei vagys bus protingi ir veiks tikslingai, tai zais su perimetro aliarmavimu, kol tu vidury nakties neapsikentes ji isjungsi :)