Tema: Re: Perimetro apsauga
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-12-18 10:02:01
> lauko jutiklis LC-171
> http://www.dsc.com/index.php?n=Products&o=view&id=1347
> kaina 230Lt
> du PIR elementai + mikrobanginis jutiklis, reguliuojamas jautrumas
> gali montuoti ant namo, bet montavimo aukstis 2,5-3m
>

> IR barjeras NR60
> http://www.atsumielectric.com/products/s003/items/nr30td-60td-90td.php
> kaina 280Lt
> reikia parinkti montavimo vieta, kad nepavyktu persokti/prasliauzti

Su jutikliais perimetro apsaugos kaina gaunasi ne ka didesne, negu namo
zaibosaugos irengimas. Man idomu pasidare kompiuterizuota lauko apsauga.
Pats kompiuteris siaip ar taip name yra ir i kaina jo galima butu
neskaiciuoti. Kompiuteris veikia kiaura para, nes per ji iseinama i
interneta. Bent viena kamera tureti buti patogumo delei, kad matyti kas
skambina prie tavo varteliu. Patogus dalykas. Jeigu prie viso sito prideti
kelis tukstancius ir gautusi apsaugos sistema su videokameromis, kurios
atpazistai judancius kunus, tai tokie planai laisvai atitiktu ateities
poreikius. Kai ten bebutu, o ateiti numatau niure. Jau dabar zmones gyvena
pusbadziu; sildymo kainos turetu dideti kelis kartus - panaikins lengvatas,
ives akciza kaip Latvijoje. Taigi mes jokia ne isimtis nuo tokiu demokratiju
kaip Lotynu Amerikoje.