Tema: Re: Perimetro apsauga
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-12-16 22:40:14
Galima paprasciau perimetra pajungei prie pulto, isvaziavai slidineti
pasiemi laptopa paskambino apsauga, sudirbimas pasiziuri per kameras aha
katinas perlipo, paskambinai ir paaiskinai, kad si karta melagingas.
Rasau, nes pats dabar matau kaip furistas ant tvoros sisioja ;)
Aplamai kameros plius perimetras atbaido dali vagiu.