Tema: Re: Kokius doc. tureti vaziuojant darbui i UK
Autorius: ALORA
Data: 2010-12-15 16:48:43
Vokietijoje Lietuvos ambasada yra vienintelė įstaiga, kur į Lietuvos pilietį
žiūrima kaip į žmogą :) Ir jų parengti dokumentai visi tiko vokietijos
institucijose, o Lietuvoje verstus dokumentus praktiškai visus reikėjo
perdarinėti, nes neatitiko kokia forma. Dėl UK nežinau. Bet nemanau, kad
labai didelis skirtumas turėtų būti. Gal tamsta per jautrus? :)
O gal ten jūsų per daug...