Tema: Re: Vagystes is statybu
Autorius: Bangis
Data: 2010-11-28 17:49:57
as kai staciausi man irgi ispleshe vagoneli. Bet kadangi jau buvo
garazo-ukinio sienos tai ant smugio statciau grotas ant duru angu +
ishorines "popierines" duris. i garazo vartu anga irgi vartus-grotas su
uzrakinimu tik is vidaus. Signalizacija su radio stotele. Dar ta pacia
nakti kai pridavem signalizacija vel buvo suveikimas - lupo popierines.
Signa suveike - atvaziavo apsauga. Aisku nieko nerado, bet po to jau
nebebuvo jokiu bandymu. Tai tiek asmenines patirties.

O dariau taip todel - kad reikejo kazkur sandeliuoti medziagas - pvz
stogo skarda, irankius, cementa, vata ir dar daug visokiu dalylu kuriems
kojos auga beziurint.
Ivertinant kad is vagonelio isneshe irankiu uz ~2.5t LT o radio stotele
signalizacijai va jau 10 metu dirba - manau sprendimas buvo teisingas
tiesiog reikejo nuo to ir pradeti.