Tema: Re: Vagystes is statybu
Autorius: Donatas
Data: 2010-11-25 08:51:46
O kaip tie stulpai buvo pritvirtinti prie zemes, jei ibetonuoti , tai negi
nupjove ?

Siaip mano vienam is kaimynu nesenai pavoge vartu mechanizma... tai
nebesuprantu , negi ateina su irankiais ramiai darbuojasi - nusukineja
varztus ir paskui nusivelka, galva nenesa kaip reikia, kad ir  nakti po
langais taip darbuotis. Suprantu atejai paemei, nunesei. Bet nusukti pavara,
nurinkti stulpelius ...

--
Donatas