Tema: Re: Vagystes is statybu
Autorius: gintasma
Data: 2010-11-24 13:31:26
Nesvaikit su tom GSMinem signalizacijom. Jos tik nervam patampyt, o naudos
0. Tiesiog anksciau suzinai, kad nupyzdino ish taves kazka. Vat kaimynui ish
namo telika ishneshe kiaurai per visas signalizacijas, priduotas apsaugai.
Zaibiska vagyste. O ir mes namie tuo metu sedejom, langas tiesiai i jo
terasos uz 20 metru, bet ka tu pamatysi, kai pas mus sviesa dega, o pas ji
tamsu ir lyja.
Geras draudimas arba veziotis, kazko daugiau neprigalvosi.