Tema: Re: Vagystes is statybu
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-24 12:46:04
 La,
   Manau draudimas - tai sh, nes kaip sakant - baiges draudimas, ar pakeitei
draudimo bendrove - ir jau sekancia diena apvogtas...  Del milicijo (na dar
vadina kiti policija - bet as taip pasakyt negaliu placiaja prasme) - jokios
pagalbos ir t.t.  O jei koki zulika nuvedi i milicija - sako ko jus ji cia
atvedet - veskit atgal - mes palauksim - po to atgal mums - neva i kupra
gerai duok.  Butu kai prie smetonos - pasivage kas - pirsta nukirto - dar
karta - dar viena pirsta - gal; kitas reikalas butu.  Jei koki kuligana
pagauciau - be milicijos tvarka daryciau - gyvenimo pamoka.

   Manau geriausiai ir pigiausia, o gal variantas neturintis pakaitalo -
signalizacija ir geros spynos.  O signalizacija - sujungta per gsm - kad tau
i mob sakytu kas pas tave troboj dedasi, reikalui esant - kad galetuz
paklaust signalizacijos - ar ji dar veiki ir t.t.

   Va - pries metelius - tevui, kolei miegogojo - is garazo isrideno ir
traktoriu, ir sildymo katila katik pirkta - dar nesumontuota, ir samadielana
priekaba - kuria veliau laukuose radau beieskodamas - gal kur traktorius
ir/ar peciu bus.

   Dabar dziaugiasi signalizacija - per mobiliaka su ja "pasisneka",
traktoriu kita pirko, o katila - vis dar sena kurena...

   Kaip toj dainoj - lietuvis lietuviui vagis.... kol nepagavo mano chebra
ir nesuplese jam...

Styra