Tema: Re: langai Kaune
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-11-23 15:43:00
klausyk as neidealizuoju tu imoniu nei vienos, bet su salyga kad dauguma net
ir cia aprasytu atveju serviso Fauga elgesi vartotojui i nauda (net ir tais
akivaizdziais atvejais kai to neturetu daryti...)

as uz Fauga
pvz mes tiktai nekeiciam skilusiu paketu nemokamai
ir niekada nebekeisim kaip tai darem 2003-2005

--
___

Artūras Brazas
mob. +370 655 40000