Tema: Re: langai Kaune
Autorius: linasZ
Data: 2010-11-23 12:19:17
na yra tokiu kaip ir broko, kai kur isriesti profiliai, bet tai pastebejom
tik kai pradejo tinkuoti, tai teko ir angokrascius atkartoti kad nesimatytu,
as vadovaujuosi biski kitokia filosofija , man svarbu kad viskas veiktu,
atliktu savo funkcijam o ten visokios smulkmenos manes nekaso, pagvenes
uzsieni supranti kad zmones gyvena prie kreivu sleivu sienu ir tai visiskai
nusi... ant to svarbu kad tau patogu :) cia pas mus visi labai priekabus,
viesiem reikia pigiai ir GERAI :D