Tema: Re: langai Kaune
Autorius: RoLBaC
Data: 2010-11-23 14:37:44
man aiskinti nereikia, tik gal gali pailiustruoti,  kuri is LT imoniu
turedama tokia sistema nuosirdziai jos laikosi - MEGRAME,SKP,FAUGA?
Dazniausiai vaizdas atvirscias - kuo didesne kontora, tuo ilgesnis kelias
iki teisybes...puikiai zinau kaip ten visokie ISO 9001 gaunami, o reliai
vykdomi tik popieriuose