Tema: Re: langai Kaune
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-11-23 14:24:51
mmmm :)
jauciu tau reikia iliustracijos

Alio kur jusu matuotojas? .... nezinau, kazkur... kitas adresas... Bet
zadejo 12? ... nu taip, biski veluos, gal rytoj tiks 12?
Kur mano langai?... gaminasi, pranesim kai pagaminsim netrukdykit cia musu
be reikalo
Kada pareguliuosit? langas neatsidaro... :) ... nu turesim laiko atvaziuosim
Tai blin ne tokia spalva pagaminot!!!!, ...sita irgi gera, tik imkit kitu
negaminsim ten yra jusu parashai pypp pyyyp pyyyp

Ir tokiu imoniu 90% uzSijama tvorom vartais zaliuzem saules kolektoriai
skrydziais i kosmosa prezervatyvu patikra ir pan :)
!!! Cia yra skyles darbo principas ... :) Nes nera resursu aptarnauti
normaliai ir nera sistemos dabar aishkiau?

--
___

Artūras Brazas
mob. +370 655 40000