Tema: Re: Koki malkini katila rinktis?
Autorius: malgis
Data: 2010-11-09 19:23:06
Dabar nebepamenu kontaktų, bet yra Lietuvoje kas gamina ir pagal
užsakymą tas talpas, tik ten stebuklingų kainų irgi nebus. O 2 x 500
litrų Atrama gali gautis pigiau nei 1 x 1000 kokia nors vokiška.

Pas mane 2 x 500, nes 1000 l nebūtų tilpę per duris. Sujungtos talpos
tarpusavyje, nėra jokių dėl to bėdų.

Projektuojant reiktų nepamiršti pakankamai išsiplėtimo indų. Pvz., pas
mane išsiplėtimo indų vien apie 200 l, nes kai talpos įkaista, atsiranda
berods 60 litrų "papildomo" vandens.

Algis