Tema: Re: Koki malkini katila rinktis?
Autorius: AMB
Data: 2010-11-01 12:16:44
dazniausiai granuliniame katile neina deginti grudu, arba jie dega prastai.
reikia kad butu specialus bio degiklis, jis gerokai brangesnis uz paprasta.
grudu deginti dabar jau nebeapsimoka, nes ju reikia daugiau negu granuliu,
be to lieka daug pelenu, reikaa kasdien juos issemti. O tarkim pernai labai
apsimokejo grudais, nebent vel jie atpigtu.