Tema: Re: Koki malkini katila rinktis?
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-10-31 15:54:29
taip, jeigu griztamas bus <65 laipsniu, tai kondensatas sues per kelis
sezonus, taip jau nutiko vienam mano kolegai. tai savaime suprantama, kad
darbine temperatura turi buti tokiu atveju maziausiai 70, bet siaip tai
kiekvienas gamintojas nurodo kokia optimalia temperatura rekomenduoja
palaikyti, tarkim viadrus rekmenduoja 85, atmos 80-90 ir t.t.