Tema: Re: Koki malkini katila rinktis?
Autorius: liotcik
Data: 2010-11-01 20:32:59
 > Ar teisingai supratau, kad duona kepiesi is pjuvenu?

Siaip Lietuvoj yra grudu perteklius, jei butu poreikis ukininkai
uzaugintu dar daugiau.
Visi badai buvo sukelti del valdziu, karu, ligu ir pan (is kur ir atejo
tradicija gerbt duona). Del mazo derliaus Lietuvoj badas negresia,
pajegumai isaugo simtus kartu.

Mano nuomone didesnis "nuodeme" yra remt rusija perkant is ju dujas ir
elektra.
Geriau remt vietinius zmones - pirk Lietuviska produkta. Sildymas -
nepalyginamai didesne parama nei sokoladukas ar muilo gabalelis.