Tema: Re: Perdangos termoizoliavimas. ?
Autorius: Arj
Data: 2010-11-02 13:44:00
jei pripilta visokio sh, tai termovizorius gali padeti tuo, kad pvz vienam kampe pripilta keramzito, o kitam elementaru
statybiniu suksliu - siuo atveju gali pamatyti kad uztentku tik 1 vieta gerai sutvarkyti, uzuot tvarkius viska, bet po
truputi.

Arba gali imti "smetonini" siltinimo buda - ant perdangos i palepe visokiu nereikalingu skuduru primesti, kuo daugiau,
tuo geriau - ir nekainuos, ir sioki toki efekta tures :-)