Tema: Re: Perdangos termoizoliavimas. ?
Autorius: pablas
Data: 2010-10-31 19:25:55
2010.10.31 16:30, Bone Daddy rašė:
> Netiesa, kad peršala?
Netiesa, kad privalo atsokt polistirenas. Tik neaisku, ar apie ta pati
mes kalbam.
  Siltinimui is vidaus galima naudot ta pacia technologija, kaip ir
fasadui. Tik storis kitas. Bet tai reiskia remonta bute. Siltinimas is
virsaus daug paprastesnis siuo poziuriu. Cia ir medziagas bet kokias
galima panaudot.

Tai aš pats čiupinėjau ledą. Ypač, kai buvo