Tema: Re: Perdangos termoizoliavimas. ?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-11-02 13:36:19
Biudzetas ribojamas tuo, kad man nesumazes buto sildymo islaidos nei vienu
centu, kadangi apskaiciuojamas nuo viso namo. Namas tai ne nuosavas..
  Palepe padaryta bet kaip, pripiltas sluoksnelis s. ziurint pagal
siuolaikinius standartus, galima sakyt, kad nieko. Bet termovizoriu aisku,
reikia siltint savo kampuka, visa buto lubu plota.